News, اخبار

هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک شد

  • به گزارش روابط عمومی وبسایت تن ورز؛ پس از برگزاری راند مقدماتی دسته اوپن آرنولدکلاسیک اوهایو با حضور هادی چوپان برای اولین بار؛  فینال این رویداد با یک رقابت دیدنی در بامداد روز یکشنبه همراه شد.

    در شب مقدماتی هادی چوپان با تعریف و تمجید کارشناسان بزرگ بدنسازی جهان، بدن آماده خود را روی استیج به نمایش گذاشت. به گونه‌ای که حتی آرنولد را هم به وجد آورد. او در فینال هم با همان آمادگی بالا به رقابت پرداخت.

     آرنولد برای بار دوم هنگام فیگور انفرادی در کنار استیج انتظار چوپان را می‌کشید و با سبک خاص خود از این “هیولای باورنکردنی” به گفته خودش فیلم گرفت.

    شیر نیجریه‌ای -سامسون داوودا- بسیار تلاش کرده بود تا با آمادگی بالاتری نسبت به شب مقدماتی روی استیج حاضر شود، اما بازهم قهرمانی زیبنده هادی چوپان بود.

    مجری مشهور مسترالمپیا در حوالی ساعت ۶ صبح به وقت تهران، در حضور آرنولد شوارتزنگر نام هادی چوپان را به عنوان قهرمان دسته اوپن آرنولدکلاسیک اوهایو اعلام کرد. بدین ترتیب چند ماه بعد از ناراحتی و ناامیدی گرگ پارسی به سبب نایب قهرمانی اش در مسترالمپیای ۲۰۲۳؛ بار دیگر هادی چوپان در خاک آمریکا مدال قهرمانی اش را به گردن آویخت.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : زندگی نامه قهرمان بدنسازی ایران هادی چوپان

    بعد از هادی چوپان، سامسون داوودا به نایب قهرمانی رسید. همچنین این بدنساز نیجریه‌ای جایزه ۱۰ هزار دلاری بهترین فیگوریست مسابقات را نیز از آن خود کرد. رافائل براندو هم به مقام سومی این رویداد دست یافت.

    برای اولین بار در تاریخ یک بدنساز ایرانی قهرمان آرنولدکلاسیک آمریکا شد و  جایزه خود را از دستان آرنولد شوارتزنگر دریافت نمود.هادی چوپان بالاترین جایزه دوران حرفه ای خود را بعد از جایزه ۴۰۰ هزار دلاری قهرمانی در مسترالمپیای ۲۰۲۲ دریافت کرد و موفق به کسب ۳۰۰ هزار دلار شد. برای او موفقیت های بیشتر را آرزو می‌کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *