اخبار

هنرجو: در حال رایزنی‌ برای برگزاری مسابقات مردان آهنین هستیم

  • رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۳۰۰ باشگاه پرورش اندام در کرمانشاه فعالیت می‌کنند گفت: بیش از ۱۰ هزار ورزشکار پرورش اندام در سطح شهر کرمانشاه فعال هستند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شهاب هنرجو اظهار داشت: پرورش اندام از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی میان جوانان کرمانشاهی است و گرایش جوانان به این ورزش از سایر رشته‌های ورزشی بیشتر است.

    رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات جام فجر خبر داد و افزود: این مسابقات بهمن ماه امسال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با حضور بیش از200 ورزشکار از سراسر استان در چارچوب انتخابی برترین‌های استان برگزار می‌شود.

    هنرجو میزبانی مسابقات مردان آهنین را امتیازی بزرگ برای تقویت ورزش پرورش اندام در استان کرمانشاه دانست و بیان کرد: رایزنی‌های لازم برای برگزاری مسابقات بزرگ مردان آهنین به میزبانی شهرستان قصرشیرین در حال انجام است و در صورت تایید نهایی این رقابت‌ها اسفندماه امسال با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

    وی خواستار ترویج فرهنگ ورزش پاک و بدون دوپینگ در میان جوانان شد و گفت: پرورش اندام به عنوان ورزشی مفرح نقش زیادی در جذب جوانان به سمت ورزش ایفا می‌کند و عدم استفاده از داروها و مکمل‌های غیر‌مجاز باید به عنوان یک فرهنگ در سطح استان کرمانشاه نهادینه شود.

    هنرجو با اشاره به ساماندهی ورزشکاران پرورش اندام در سراسر استان کرمانشاه افزود: شناسایی استعدادهای برتر به منظور ساماندهی و جذب جوانان در دستور کار هیئت پرورش اندام این استان قرار دارد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *