اخبار

پورعلی فرد: برای تفکیک ورزشکاران بدنسازی و آمادگی جسمانی بخشنامه زدیم

  • رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع انتخابی هیات استان زنجان گفت: بسیاری از ورزشکاران رشته بدنسازی به نام آمادگی جسمانی ثبت نام کرده اند که فدراسیون طی بخشنامه و مکاتبات خواستار تفکیک ورزشکاران بدنسازی و آمادگی جسمانی شده است.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سال گذشته آمار بیمه شده این رشته ورزشی ایران طبق آمار ارایه شده از سوی فدراسیون پزشکی 98 هزار نفر بود که در جهت افزایش و جلب و جذب علاقه مندان این رشته تلاش وافر می شود.

    پورعلی فرد در ادامه در خصوص بودجه هیاتهای استانی گفت: طبق تفاهم نامه بین معاونت ورزشی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی ، 10 درصد اعتبارات تخصیص یافته به فدراسیون ها مربوط به هیات ها است. در استان ها نیز ادارات کل ورزش و جوانان بر اساس شاخص هایی که برای هیات ها تعیین می شود این اعتبارات را تقسیم می کنند.

    وی اظهار کرد: اعتبار تفاهمنامه بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پنج میلیارد و 500 میلیون ریال است که از این میزان سه میلیارد و 200میلیون ریال تخصیص یافته است که سهم هر هیات استانی از آن 9 میلیون ریال می شود که فدراسیون به دلیل ناچیز بودن این رقم از اختصاص آن خودداری کرد، اما در عوض فدراسیون تصمیم گرفت سهم خود از برگزاری کلاس های آموزشی از هیات های استانی اخذ نکند، ضمن اینکه در میزبانی رقابت ها کمک بیشتری را به آنها داشته باشد.

    رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور به آمار ورزشکاران این رشته اشاره کرد و گفت: بسیاری از ورزشکاران رشته بدنسازی به نام آمادگی جسمانی ثبت نام کرده اند که فدراسیون طی بخشنامه و مکاتبات خواستار تفکیک ورزشکاران بدنسازی و آمادگی جسمانی شده است.

    وی حضور در رقابت های برون مرزی را یادآور شد و اظهار کرد: فدراسیون ایران طبق برنامه های فدراسیون جهانی با تمام توان و آمادگی در مسابقات برون مرزی حاضر خواهد شد تا بتواند جایگاه خود را حفظ و ارتقا بخشد.

    پورعلی فرد افزود: سال آینده میزبان مسابقات جام کاپ ویدر و سال 2016 نیز میزبانی مسابقات جهانی بادی بیلدینگ را عهده دار خواهیم شد و نیاز است از حالا برای حضور پر توان در این پیکارها آماده شویم.

    وی با بیان اینکه این فدراسیون در رشته بدنسازی به عنوان رشته پایه آماده هرگونه همکاری با دیگر فدراسیون ها است و اکنون نیز با چند فدراسیون تعامل داشته و در این خصوص تفاهم نامه امضا شده که دوره های مربیگری بدنسازی تخصصی برای رشته های موردنظر آنان برگزار کنیم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *