اخبار

وحید ساعی دهقان: به موفقیتم در رقابتهای آسیایی امیدوار هستم

  • نماینده رشته بادی کلاسیک کشورمان در رقابت های آسیایی گفت: با اینکه اولین مسابقه برون مرزی ام را تجربه می کنم، اما به موفقیت در این رقابتها امیدوار هستم.

    وحید ساعی دهقان، بادی کلاسیک کار تیم ملی کشورمان در دسته قدی 165 سانتی متر در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص حضورش در ترکیب تیم ملی اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی داشتم. سه ماه زیر نظر وحید اکبرزاده در رژیم بودم و به تمرین پرداختم تا بتوانم در مسابقات انتخابی و جلسه بازبینی نظر داوران و اعضای کمیته فنی را جلب کنم.

    وی ادامه داد: پیش از این در رشته بادی بیلدینگ فعالیت داشتم. چون در دسته سبک وزن قرار دارم احساس کردم در بادی کلاسیک موفق تر خواهم بود و وارد این رشته شدم.

    نماینده دسته 165 سانتی متر کشورمان درخصوص حریفانش افزود: شناخت کاملی از حریفانم دارم. بادی کلاسیک کاران آسیای شرقی درست بر خلاف ملی پوشان ما، دارای عضلات کوتاه و گردی هستند که این ضعف آنها به شمار می رود.

    ساعی دهقان در ادامه گفت: با توجه به ژنتیک آسیای شرقی فکر می کنم قهرمانی بادی کلاسیک از آن تیم ایران خواهد شد.

    ملی پوش 28 ساله کرجی کشورمان با اشاره به آمادگی 80 درصدی اش، خاطرنشان کرد: یک هفته پیش از اعزام به رقابت ها شروع به آبگیری می کنم و با آمادگی 100درصد بر سکوی مسابقات حاضر می شوم و اطمینان دارم که سکونشین باذی کلاسیک آسیا می شوم.

    وحید ساعی دهقان در پایان گفت: از خانواده، دوستان و مربی ام وحید اکبرزاده کمال تشکر را دارم که تا به امروز حامی و پشتیبان من بودند. امیدوارم با کسب خوش رنگترین مدال زحماتشان را اندکی جبران کنم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *