اخبار

سلطانی: برگزاری مسابقات فیزیک به اواخر اذر ماه موکول شد

  • اولین دوره مسابقات قهرمانی فیزیک کشور که قرار بود اول آبان ماه در تهران برگزار شود، به تاخیر افتاد و به تاریخ دیگری موکول شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا سلطانی، سخنگو و مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تاخیر در برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی فیزیک بنا به درخواست برخی از روسای هیاتها، مربیان و قهرمانان این رشته صورت گرفته و از انجا که هدف فدراسیون برگزاری هر چه بهتر این رقابتها است، با این درخواست ها موافقت شده است.

    سلطانی در پاسخ به این سئوال که این رقابتها در چه تاریخی برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه اواخر آبان فدراسیون درگیر حضور ملی پوشان پرورش اندام و بادی کلاسیک در رقابتهای جهانی برزیل و بازیهای ساحلی آسیا در تایلند است و اواسط اذر ماه هم تیم ملی بادی کلاسیک راهی مسابقات جهانی اسپانیا می شود، برنامه ریزی فدراسیون این است که مسابقات فیزیک را بعد از این سه رویداد برگزار کند که پیش بینی می کنم به اواخر اذر ماه موکول شود.

    سخنگوی فدراسیون همچنین در مورد اینکه مرحله آخر مسابقات قوی ترین مردان چه زمانی برگزار می شود، گفت: طی صحبتی که با آقای فرامرز خودنگاه داشتم، بنا شده این مسابقات اواخر مهر یا اوایل آبان آغاز شود.

    منبع: فدراسیون پرورش اندام

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *