دانستنی‌های بدنسازی, قهرمانان بدنسازی ایران, مقالات, مقاله‌های دیگر

زندگینامه روح الله داداشی قهرمان بدنسازی ایران

معرفی قهرمانان بدنسازی ایران روح الله داداشی
  • معرفی قهرمانان بدنسازی ایران روح الله داداشی

    با زندگینامه روح الله داداشی یکی از قهرمانان بدنسازی ایران با ما همراه باشید. داداشی ورزشکار رشته پرورش اندام و دارای مقام قهرمانی مردان آهنین در سری مسابقات جهانی بود. این اسطوره بدنسازی ایران در یک دوره قهرمانی مسابقات بین‌المللی مردان آهنین که در جزیره کیش برگزار می‌شد؛ شرکت کرد. متأسفانه مرحوم داداشی در سال 1390 به قتل رسید. در ادامه تن‌ورز به خلاصه‌ای از زندگی نامه روح الله داداشی و برخی از افتخارات وی می‌پردازد.

    بیوگرافی روح الله داداشی

    روح الله داداشی دهمین فرزند خانواده و کوچک‌ترین پسر از میان 7 برادر و 4 خواهر بود. او در 4 بهمن‌ماه 1360 در کرج متولد شد. والدین روح الله اهل میانه و ساکن کرج هستند. این قهرمان در دوران نوجوانی تابستان‌ها به دست‌فروشی می‌پرداخت. قد روح الله داداشی 188 سانتی‌متر و وزن او 125 کیلوگرم بود. متاسفانه این اسطوره بدنسازی ایران در تاریخ 26 تیرماه سال 1390 و در سن سی‌سالگی به قتل رسید.

    خرید کتاب بدنسازی

    زندگینامه روح الله داداشی : دوران ورزشی

    روح الله در سال 1375 با رشته کشتی و به واسطه حضور برادرش در این رشته پا به عرصه ورزش گذاشت. دو سال در کشتی فعالیت کرد و اولین قهرمانی او به سال 1376 بازمی‌گردد. در این سال او با وزن 48 کیلوگرم به قهرمانی کشور دست پیدا کرد. در سال 1377 یعنی در سن 17 سالگی به رشته پرورش اندام روی آورد و بسیار موفق شد.

    همان طور که گفتیم یکی از قهرمانان بدنسازی ایران روح الله داداشی است که برای نخستین بار در سال 1378 در مسابقات بدنسازی شرکت کرد. او در طی این دوره مسابقات مقام قهرمانی کرج را از آن خود نمود. اولین قهرمانی روح الله در مسابقات خارج از کشور نیز به رقابت‌های جهانی قوی ترین مردان بازمی‌گردد. او در این دوره مقام سوم جهان را کسب کرد.

    برنامه تمرینی و رژیم غذایی تن ورز گیف

    پس از آن روح الله داداشی در دوره‌ای دیگر از مسابقات رقابت‌های جهانی قوی ترین مردان شرکت کرد و به مقام اول نائل شد. روح الله در بدنسازی همیشه به ورزشکاری مردمی و خیر شهرت داشت. در ادامه تن‌ورز به برخی از قهرمانی‌های یکی دیگر از اسطوره‌های بدنسازی ایران روح الله داداشی می‌پردازد.

    قهرمانان بدنسازی ایران روح الله داداشی

    افتخارات روح الله داداشی

    زندگینامه روح الله داداشی پرفراز و نشیب می‌باشد. قهرمانی‌های این بزرگ مرد در رشته پرورش اندام شامل موارد زیر است:

    7 دوره قهرمان کرج

    2 دوره قهرمان تهران

    2 دوره قهرمان ایران

     

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : بهترین قهرمانان بدنسازی ایران

    هم چنین اسطوره بدنسازی ایران روح الله داداشی در طی مسابقات قوی ترین مردان به قهرمانی‌های متعددی نائل شده است. از جمله:

    1 دوره مقام چهارم کشوری

    2 دوره مقاوم سوم کشوری

    1 دوره مقام قهرمانی کشوری

    2 دوره قهرمانی قوی‌ترین مردان آهنین

    1 دوره مقام سوم جهانی

    1 دوره مقاوم اول جهانی

    علت مرگ روح الله داداشی

    روح الله داداشی در تاریخ 26 تیرماه سال 1390 و در سن 30 سالگی در یک درگیری ناجوانمردانه به قتل رسید و زندگینامه روح الله داداشی به پایان رسید. پس از آن شایعات زیادی درباره قتل و علت آن در رسانه‌ها پخش شدو همگی آن‌ها تکذیب شدند. جمعیت بسیار زیادی از طرفداران این اسطوره برای مراسم خاک‌سپاری او گرد هم آمدند.  همچنین قاتل او نیز در بامداد 30 شهریور سال 1390 اعدام شد.

    جمع بندی

    یکی دیگر از قهرمانان بدنسازی ایران روح الله داداشی است که متولد 4 بهمن 1360 در کرج بود. این اسطوره بدنسازی ایران قهرمانی‌های بسیاری ازجمله قهرمانی مسابقات بین المللی مردان آهنین را در پرونده خود داشت. متأسفانه روح الله داداشی، ورزشکار مردمی و محبوب در 26 تیر 1390 به قتل رسید و داغ بزرگی بر جامعه ورزشی و طرفداران خود گذاشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.


    N:1673

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۰ رای

    نوشته های مشابه

    1 دیدگاه در “زندگینامه روح الله داداشی قهرمان بدنسازی ایران

    1. نرگس گفت:

      بنده خدا ، خدا رحمتش کنه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *