دانستنی‌های بدنسازی, قهرمانان بدنسازی ایران, مقالات

بیوگرافی و زندگینامه موسی اسماعیل پور قهرمان بدنسازی ایران

بیوگرافی و زندگینامه موسی اسماعیل پور قهرمان بدنسازی ایران
  • معرفی قهرمانان بدنسازی ایران موسی اسماعیل پور

    با بیوگرافی و زندگینامه موسی اسماعیل پور قهرمان بدنسازی ایران با شما خوانندگان گرامی هستیم. یکی از قهرمانان بدنسازی ایران موسی اسماعیل پور را می‌توان نام برد. اسماعیل پور متولد 1360 از فریدون‌کنار و از مربیان حرفه‌ای و قهرمانان رشته بدنسازی است. این اسطوره بدنسازی ایران، قهرمانی در مسابقات بدنسازی بین‌المللی IFBB رشته فیزیک را در پرونده خود دارد. در ادامه تن‌ورز به بیوگرافی موسی اسماعیل پور و برخی از افتخارات وی می‌پردازد. با ما همراه باشید.

    بیوگرافی موسی اسماعیل پور

    یکی از اسطوره‌های بدنسازی ایران موسی اسماعیل پور است که در 30 شهریور سال 1360 در فریدونکنار مازندران متولد شد. شغل خانوادگی‌اش کشاورزی می‌باشد. قد موسی اسماعیل پور 168 سانتی‌متر و وزن موسی اسماعیل پور 90 کیلوگرم است. همیشه به دلیل داشتن اندام آماده و زیبا، از سوی اطرافیان به شرکت و پیشرفت در ورزش تشویق می‌شد.

    دوران ورزشی موسی اسماعیل‌پور قهرمان بدنسازی ایران

    با ورق زدن به زندگینامه موسی اسماعیل پور متوجه می‌شویم که در سال 1375 و در 15 سالگی، با توجه به علاقه خانوادگی‌شان به کشتی وارد دنیای ورزش شد. از آن پس با پشتکار فراوانی که داشت در مسابقات شرکت نمود. او مقام‌های متعددی را در پرونده کشتی خود بر جای گذاشته است. اما به علت آسیب‌دیدگی مجبور به ترک این رشته ورزشی شد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : زندگینامه قهرمانان بدنسازی ایران

    یک سال پس از مصدومیتش و در 20 سالگی پرورش اندام را به عنوان رشته تخصصی خود انتخاب کرد. او از سال 1380 به صورت حرفه‌ای تمرینات خود را شروع نمود. موسی اسماعیل پور با توجه به استعداد و علاقه‌اش و با اتکا به انجام تمرینات فشرده به نتایج فوق‌العاده‌ای در داخل و خارج از کشور دست یافت.

    در اولین مسابقه‌اش به سال 1381، این اسطوره بدنسازی ایران ، قهرمان استان مازندران شد و ستاره مسابقه لقب گرفت. هم‌چنین در سال 1382 نیز به قهرمانی کشور رسید. یک سال بعد در سال 1383 به دبی رفت و تمرینات بدنسازی خود را ادامه داد.

    موسی اسماعیل‌پور قهرمان بدنسازی ایران در خارج از کشور به سال 2010 در مسابقات قهرمانی آسیا به اولین قهرمانی خارجی خود دست یافت. او در این مسابقات مدال طلا را از آن خود کرد. همچنین مدرک زیباترین کات و مربی گری IFBB و مدرک افتخاری “جی کاتلر” را دریافت نمود. بعد از این دوره به ایران بازگشت و تمرینات بدنسازی خود را ادامه داد.

    قهرمان بدنسازی ایران موسی اسماعیل پور به علت مشغله‌ای که داشت مدتی از مسابقات دور ماند. اما در سال 2014 میلادی برای شرکت در مسابقات جهانی هند آماده شد. این بار در مسابقات بدنسازی قهرمانی جهان رشته فیزیک WBPF شرکت نمود. در این مسابقات به نائب قهرمانی رسید. هم‌زمان مدرک مربیگری فدراسیون جهانی فیزیک و پرورش اندام را دریافت کرد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : قوانین مسابقات بدنسازی و پرورش اندام چهان

    قهرمان پرورش اندام ایران موسی اسماعیل‌پور در سال 2016 نیز قهرمان مسابقات بدنسازی بین‌المللی IFBB رشته فیزیک شد. در ادامه به برخی دیگر از دستاوردهای وی می‌پردازیم.

    سختی های رسیدن به موفقیت

    هم اینک موسی اسماعیل پور قهرمان پرورش اندام ایران مشغول به مربیگری و آموزش و انتقال تجربیات خود به دیگر ورزشکاران است. هم‌چنین در حرفه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. وی در سال 1400 نیز به سرمربی گری تیم ملی فیتنس ایران رسید. در حوزه مدلینگ و تبلیغات مکمل نیز فعالیت چشمگیری داشته است. یکی از اقدامات وی آشنایی با تتلو خواننده رپ ایرانی در زمان حضورش در دوبی بود.

    وی در بخشی از زندگینامه خود به این موضوع اشاره دارد که برای رسیدن به موفقیت و جایگاه فعلی سختی‌های زیادی متحمل شده است. از کشاورزی گرفته تا زمانی که با مبلغی ناچیز راهی دوبی شد و در یک باشگاه بدنسازی ضمن تمرین مشغول به کار شد. حتی برای پوشش هزینه‌های خود مدتی به شغل بادیگاردی روی آورد.

    مطالعه بیوگرافی قهرمانان بدنسازی ایران به این نکته اشاره می‌کند که همه این عزیزان با سخت‌کوشی و تحمل مشقات زیاد به این جایگاه‌ها رسیده‌اند. آیا شما نیز حاضرین با تحمل این سختی‌ها به آرزوهای خود برسید!

    قهرمانان بدنسازی ایران موسی اسماعیل‌پور

    افتخارات موسی اسماعیل‌پور

    • قهرمان مسابقات بدنسازی کشور در سال 2003
    • قهرمان مسابقات بدنسازی آسیا (ABBF) در سال 2010
    • نائب قهرمان مسابقات بدنسازی جهان رشته فیزیک (WBPF)‌ در سال 2014
    • نائب قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک آماتوری اروپا در سال 2015
    • قهرمانی مسابقات بدنسازی بین‌المللی فیزیک در سال 2016

    جمع بندی

    مروری بر بیوگرافی موسی اسماعیل پور قهرمان بدنسازی ایران داشتیم. او متولد 30 شهریور 1360 در فریدونکنار می‌باشد. در ابتدا رشته کشتی را انتخاب نمود. اما به علت آسیب‌دیدگی کشتی را کنار گذاشت و وارد رشته پرورش اندام شد. موسی اسماعیل پور اسطوره بدنسازی ایران، در این سال‌ها به افتخارات متعددی در مسابقات خارجی و داخلی کشور رسید. قهرمانی در مسابقات بدنسازی بین‌المللی فیزیک سال 2016 از جمله موفقیت‌های اوست.

    تیم تن‌ورز برای این قهرمان با استعداد کشورمان، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارد.


    N:1675

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۸ رای

    نوشته های مشابه

    5 دیدگاه در “بیوگرافی و زندگینامه موسی اسماعیل پور قهرمان بدنسازی ایران

    1. آرش شکری گفت:

      خیلی جالب بود

    2. سیدمهدی موسوی گفت:

      عالی بود،موسی یکی ازکهکشانی های تاریخ بدنسازی جهانه

    3. shaban گفت:

      بسیار زیبا 👏👏👏. اصلا در مورد این قهرمان پر افتخار کشورمان یعنی جناب آقای موسی پور هیچگونه اطلاعاتی نداشتم.متشکرم

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        سلام. بسیار خوشحالیم که مطالب ما مورد توجه شما قرار گرفته است دوست عزیز

      2. Mohammad گفت:

        فک کنم هنوزم اطلاع نداری موسی پور کیه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *