دانستنی‌های بدنسازی, قهرمانان بدنسازی ایران, مقالات, مقاله‌های دیگر

معرفی قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی

معرفی قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی
  • معرفی قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی

    یکی از قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی است. او مربی و دارای اولین طلای “مسابقات مستر المپیا آماتوری روسیه” در سال 2016 میلادی می‌باشد. در طی این مسابقات نیز کارت حرفه‌ای دریافت نمود. “محمد کاشانکی” اسطوره بدنسازی ایران، اولین ایرانی ساکن کشور بود که در رشته فیزیک، جواز شرکت در مستر المپیا را دریافت کرده است.

    همچنین فارغ‌التحصیل رشته تربیت‌بدنی بوده و دارای مدرک مربیگری و داوری از فدراسیون جهانی بدنسازی می‌باشد. در ادامه تن‌ورز به معرفی زندگی نامه محمد کاشانکی و برخی از افتخارات داخلی و خارجی او می‌پردازد. با ما همراه باشید.

    بیوگرافی محمد کاشانکی

    محمد کاشانکی از اسطوره‌های بدنسازی ایران، متولد 29 شهریور سال 1361 در تهران است. قد محمد کاشانکی 184 سانتی‌متر و وزن طبیعی او 99 کیلوگرم است. اما در دوران مسابقات وزن او به 88 کیلوگرم می‌رسد. از دوران کودکی علاقه وافری به بدن “آرنولد شوارتزنگر” و “شان ری” داشته و آنان را الگو ورزشی خود می‌داند.

    در ادامه تن‌ورز به دوران ورزشی محمد کاشانکی از قهرمانان بدنسازی ایران می‌پردازد.

    دوران ورزشی

    یکی از جوان‌ترین قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی است که از هفت سالگی با ژیمناستیک پا به عرصه ورزش گذاشت. اما کمی بعد به علت آسیب‌دیدگی مجبور به ترک این رشته شد. کاشانکی در سن 15 سالگی بدنسازی را انتخاب کرد و با توجه به علاقه زیاد او به این رشته تا به امروز این رشته را ادامه داده است. محمد کاشانکی قهرمان بدنسازی ایران، رشته فیزیک را به‌صورت تخصصی دنبال می‌کند.

    افتخارات محمد کاشانکی تاکنون در مسابقات خارجی و داخلی کشور بسیار است. اولین مدال داخل کشوری قهرمان بدنسازی ایران محمد کاشانکی به سال 1393 بازمی‌گردد. اولین سری مسابقات کشوری فیزیک ایران در این سال برگزار شد که قهرمانی محمد کاشانکی و کسب مدال طلا نتیجه آن بود.

    هم‌چنین اولین مدال خارجی محمد کاشانکی اسطوره بدنسازی ایران به مسابقات مستر المپیا آماتوری روسیه در سال 2016 بازمی‌گردد. این دوره به‌عنوان مهم‌ترین قهرمانی او به‌حساب می‌آید. محمد کاشانکی در این مسابقات مدال طلا را کسب نمود. در میان اسطوره‌های بدنسازی ایران محمد کاشانکی به‌عنوان اولین فرد ساکن ایران در رشته فیزیک مجوز حضور در مسابقات مستر المپیا را به دست آورد.

    قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی

    مهم‌ترین افتخارات قهرمان بدنسازی ایران محمد کاشانکی

    • قهرمان طلای اولین دوره مسابقات فیزیک کشور در سال 1393 در تهران . فرهنگسرای بهمن
    • قهرمان طلای اولین دوره مسابقات فیزیک کشوریفدراسیون کارگری سال 1394 تهران
    • کسب مدال طلا و اورال و گرفتن کارت حرفه‌ای در مسابقات جام الماس 1395 تهران. فرهنگسرای بهمن
    • مدال طلا و اورال و گرفتن کارت حرفه‌ای مسترالمپیا مسکو 2016. شهر مسکو
    • اولین ایرانی در رشته فیزیک که جواز مسترالمپیا حرفه‌ای “لاس‌وگاس آمریکا” را کسب کرده است.
    • دریافت مدال نقره مسابقات حرفه‌ای فیزیک “ماسل کانتست” سال 2018 ویتنام. شهر”هوشی‌مین”
    • مدال برنز مسابقات حرفه‌ای فیزیک کره 2018 سئول. این اسطوره بدنسازی ایران در کنار قهرمانان بزرگ فیزیک مسترالمپیا، “براندون هندریکسون” از آمریکا، “رایان تری” ازانگلستان، در “گرند پریکس کره” به رقابت پرداخت.

    جمع‌بندی

    یکی دیگر از قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی است که در 29 شهریور 1361 در تهران متولد شد. او به‌صورت حرفه‌ای رشته فیزیک را در بدنسازی دنبال می‌کند. محمد کاشانکی در سال 2016 جواز حضور در مسابقات مسترالمپیا حرفه‌ای را کسب نمود. همچنین مدال طلا و کارت حرفه‌ای مستر المپیا مسکو را دریافت کرده است. تن‌ورز برای محمد کاشانکی آرزوی موفقیت و سلامتی دارد.


    N:1668

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۳ رای

    نوشته های مشابه

    1 دیدگاه در “معرفی قهرمانان بدنسازی ایران محمد کاشانکی

    1. رضا مرادی گفت:

      مقاله مفیدی بود مرسی از شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *