راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

کشش پشت در حالت نشسته (Seated Back Extension)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: بخش تحتانی پشت

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. دستگاه را تنظیم کرده و وزن مناسبی انتخاب کنید.
  2. بر روی دستگاه نشسته و بخش فوقانی پشت را به رول تکیه داده، دستگیره‌‌ها گرفته و پاهایتان را بر روی محل تعبیه‌شده بر روی دستگاه قرار دهید. سر باید روبه‌جلو بوده و سینه بالا باشد. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. از پاهای خود استفاده کرده و رولر را به پشت فشار دهید.
  4. در بالاترین نقطه توقف کرده و سپس به حالت آغازین بازگردید.

حرکت جایگزین

  • هایپراکستنشن (کشش پشت)

عضله هدف: بخش تحتانی پشت

ابزار: سایر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

0 دیدگاه در “کشش پشت در حالت نشسته (Seated Back Extension)

  1. علی بیرانوند گفت:

    خیلی خوبه ،سعی کنید به نکات ریز کار با دستگاه مثلا سر داخل یا بیرون عضلات یا بالا یا پایین هم بپردازید

    1. واحد تولید محتوای تن ورز گفت:

      سلام. دوست گرامی نحوه انجام حرکات را از بهترین منبع در دسترس مربوط به رشته بدنسازی یعنی سایت بادی بیلدینگ استخراج می‌شود که معمولا شکل کلی انجام حرکات را بیان می‌کند و برای فرم‌های دیگر انجام یک حرکت، به صورت مجزا حرکت دیگری تعریف می‌کند. مثلا حرکت پرس سینه هالتر دست باز یک حرکت جدید و متفاوت با حرکت پرس سینه با هالتر با فرم معمولی در این سایت معرفی می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code