راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل, مقالات

حرکت کشش رقصنده ها – Dancer’s Stretch

حرکت کشش رقصنده‌ها – Dancer's Stretch
  • حرکت کشش رقصنده ها – Dancer’s Stretch به ابزاری برای انجام نیاز ندارد. این تمرین از نوع کششی در سطح مبتدی بوده و مناسب عضلات پشت و زیر بغل است. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به صورت اصولی بیاموزید.

    نوع: کششی

    عضلات هدف: پشت و زیر بغل

    ابزار: بدون ابزار

    سطح: مبتدی

    نحوه انجام حرکت کشش رقصنده ها   Dancer’s Stretch

    1- ابتدا بر روی زمین بنشینید و پاها را جلوی بدن دراز کرده و به هم بچسبانید.

    2- با قوس دادن به کمر سعی کنید که نوک انگشتان را لمس نمایید.

    3- چند ثانیه در این حالت بمانید و بعد از کشش مناسب به حالت اول بازگردید.

    حرکت کشش رقصنده‌ها – Dancer's Stretch


    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)


    N:1854


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    همچنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.