برنامه بدنسازی بانوان, برنامه‌های بدنسازی, تغذیه و رژیم غذایی, تغذیه و رژیم غذایی بانوان, دانستنی‌های بدنسازی, دانستنی‌های بدنسازی بانوان, مقالات

آیا برنامه تمرینی و رژیم غذایی آنلاین شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند؟!

آیا برنامه تمرینی و رژیم غذایی آنلاین شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند؟!
  • برنامه تمرینی آنلاین

    می‌خواهید خوش اندام‌تر، سالم‌تر و زیباتر باشید؟! آیا برنامه تمرینی و رژیم غذایی آنلاین شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند؟! از اغلب رژیم‌های معروف و برنامه‌ های بدنسازی استفاده کرده‌اید و به این نتیجه رسیده‌اید که هیچ فایده‌ای ندارند و برای رسیدن به هدفتان به کمک احتیاج دارید؟! به این فکر می‌کنید که آیا برنامه تمرینی آنلاین چیست؟ چه تفاوتی دارد؟! اصلا به درد شما می‌خورد یا نه؟! آیا واقعا با یک برنامه بدنسازی آنلاین به نتیجه دلخواهتان می‌رسید؟! در ادامه به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

    مهمترین سوالات در برنامه تمرینی و رژیم غذایی آنلاین

    • اولین سوالی که معمولا مردم می‌پرسند راجع به قیمت است. فرض کنید می‌خواهید در باشگاه مربی خصوصی داشته‌باشید که مخصوص شما برنامه‌ بدنسازی بنویسد و پیشرفت شما را پیگیری کند. در یک چنین شرایطی شما باید. تنها برای برنامه بدنسازی حرفه‌ای، حدود 300000 تومان و برای مربی خصوصی، بیش از 300000 تومان هزینه کنید.  با تن‌ورز شما با هزینه بسیار کمتر، از یک برنامه تمرینی بدنسازی بسیار حرفه‌ای طراحی شده توسط مربیان مجرب و دارای مدرک بین‌المللی بهره‌مند می‌شوید. یعنی عملا با هزینه بسیار کمتر، از امکانات یک مربی خصوصی بهره‌مند خواهید شد.
    • اما اگر در باشگاه مربی خصوصی داشته باشید حتما باید زمان و ساعت خاصی را با او هماهنگ کنید و در روزهای مشخص و ساعات مشخص در باشگاه باشید. خب این کار برای همه، مخصوصا کسانی که شاغل هستند، کمی دشوار است. اگر برنامه‌ بدن‌سازی در دستتان باشد، ‌شما در هر زمان که می‌توانید و برای شما راحت‌تر است می‌توانید ورزش کنید. هم چنین در صورتی که برنامه تمرینی و رژیم غذایی آنلاین خود را از یک شرکت معتبر دریافت کرده باشید، می‌توانید در هر ساعتی (ساعات اداری)، از پشتیبانی رایگان مربی مخصوص خود به شکل آنلاین و یا تلفنی، بهره‌مند شوید.
    • ما معمولا نزدیکترین باشگاه را برای تمرین کردن انتخاب می‌کنیم ولی اما آیا آن‌جا بهترین مربی را هم می‌توانیم داشته‌باشیم؟! در بعضی موارد ما از مربی حاضر در باشگاه و برنامه‌ای که برای ما نوشته راضی نیستیم. راه حل چیست؟ آیا نباید ورزش کنیم یا فکر می‌کنید تمرین کردن با برنامه بدنسازی نامناسب مضر نیست و شما را به هدف‌تان می‌رساند؟!  جواب منفی است. در بسیاری موارد نه تنها شما به نتیجه دلخواهتان نمی‌رسید بلکه ممکن است دچار آسیب‌دیدگی نیز بشوید. به علاوه ممکن است مقدار زیادی پول و زمان از دست بدهید. برایتان سخت است به باشگاه دیگری بروید و مربی خوبی هم نمی‌شناسید که بتوانید برنامه‌ تمرینی و رژیم غذایی خود را از او بگیرید. پس چه باید کرد؟ آیا به این فکر کرده‌اید که می‌توانید با در دست داشتن بهترین برنامه تمرینی و رژیم غذایی انلاین در باشگاهی که برایتان راحت است تمرین کنید؟
    • یک سوال مهم باقی می‌ماند. و آن این است که اگر مربی در باشگاه حضور نداشته‌باشد پس چه کسی پیگیر پیشرفت من باشد. بعضی فکر می‌کنند اگر شخصی در هنگام انجام هر تمرین در کنار آن‌ها نباشد آن‌ها تمرین را انجام نخواهد داد و انگیزه کافی نخواهد داشت. در اینجا 2 نکته قابل ذکر است. نکته اول اینکه آیا واقعا همه مربی‌ها با توجه به مشغله و داشتن شاگردان فراوان در انجام هر تمرین درکنار شما هستند؟! نکته دوم اینکه تن‌ورز برای برطرف کردن این مشکل راهکارهایی دارد. تن‌ورز شخص نیست. تن‌ورز یک تیم است با یک تیم مربی‌گری که مربیان آن از طریق تلگرام و تلفنی پیگیر پیشرفت شاگردان خود هستند. با برنامه تمرینی و رژیم غذایی آنلاین تن‌ورز شما مربیان را در کنار خود خواهید داشت.
    • چگونه مطمئن باشیم تمرینات را به درستی انجام می‌دهیم؟! دغدغه دیگر افراد درست انجام دادن تمرینات است. حتی در باشگاه با حضور مربی هم دیده شده‌است که افراد تمرینات را به اشتباه انجام می‌دهند. در برنامه تمرین و رژیم غذایی آنلاین تن‌ورز، روبروی هر تمرین، نحوه انجام آن تمرین نمایش داده شده‌است. همچنین در سایت تن‌ورز دایرة‌المعارف کامل حرکات تمرینی منبع بسیار خوبی است. ویدئو بعضی حرکات نیز درکانال آپارات ما موجود است.

    شاید برای شما سوالات و یا دغدغه‌های دیگری بابت دریافت برنامه‌ بدنسازی آنلاین یا برنامه رژیم غذایی آنلاین پیش بیاید. شما به راحتی می‌توانید وارد وب سایت تن ورز، بخش برنامه تمرینی شوید و از بخش نظرات کاربران، سوالات خود را بپرسید و یا با شماره تلفن‌های شرکت، تماس بگیرید.



    N:0138

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    2 دیدگاه در “آیا برنامه تمرینی و رژیم غذایی آنلاین شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند؟!

    1. نسرین همتی گفت:

      برنامه‌های انلاین شما که عالیه. مرسی از زحمات شما

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        سلام. دوست عزیز ما همراهان خوبی مثل شما داریم. بسیار ممنونیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *