راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات ساعد

حرکت حمل چمدان به‌ صورت مسابقه‌ (Partner Suitcase Carry Competition)

 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: ساعد

ابزار: دمبل

سطح: متوسط

دستورالعمل:

  1. یک دمبل را در مقابل خود بر روی زمین قرار دهید. اطمینان حاصل کنید فضای کافی برای حرکت‌دارید. اگر نمی‌‌توانید بدون خم کردن پشت به وزنه دسترسی داشته باشید، وزنه را بر روی سطح مرتفعی قرار دهید. در طی انجام این رقابت با دوست خود، هر دو در کنار هم ایستاده و از وجود فضای حرکت کافی برای هر دو نفر اطمینان حاصل کنید.
  2. اسکوات انجام داده و با حفظ حالت صاف پشت، وزنه را به‌صورت گیرش طبیعی از زمین بردارید. بدنتان باید کاملاً صاف باشد. زانوها و باسن خود را کشیده و به حالت ایستاده بازگردید. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. وزنه در کنار بدنتان نگه‌داشته و سعی کنید که حالت کاملاً متعادلی داشته باشید و وزنه شما را به یک سمت نکشد. تا جایی که می‌‌توانید به سمت جلو حرکت کنید. در صورت نیاز می‌‌توانید دور زده و به سمت نقطه آغازین بازگردید. سعی کنید از دوستتان ازنظر زمان و فاصله پیشی بگیرید.
  4. اسکوات انجام داده و وزنه را بر روی زمین قرار دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “حرکت حمل چمدان به‌ صورت مسابقه‌ (Partner Suitcase Carry Competition)

  1. آرش حیدری گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *