آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

حرکت پارویی معکوس – Inverted Row

حرکت پارویی معکوس - Inverted Row

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت پارویی معکوس – Inverted Row حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از هالتر می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات میانی پشت (زیر بغل) را درگیر می‌کند.

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (پشت و زیر بغل)

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت پارویی معکوس

  1. هالتر را روی تکیه‌گاه و هم سطح با کمر قرار دهید. همچنین می‌توانید از دستگاه اسمیت نیز استفاده کنید.
  2. درحالی‌که دست‌ها را بیشتر از عرض شانه باز کرده‌اید، هالتر را گرفته و از آن آویزان شوید. بدن شما باید صاف بوده، پاشنه‌ها روی زمین قرار داشته و دست‌ها کاملاً کشیده شده باشد. این وضعیت شروع است.
  3. با خم کردن آرنج و جمع کردن کتف‌ها، قفسه سینه خود را به سمت میله بکشید.
  4. در اوج حرکت، لحظه‌ای مکث کرده و سپس به وضعیت شروع حرکت Inverted Row برگردید.
  5. حرکت را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.

Inverted Row پارویی معکوس


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1612

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code