راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سرشانه, راهنمای حرکات کول

شراگ با دمبل (Dumbbell Shrug)

شراگ با دمبل

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: کول

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

تشریح حرکت:

  1. با هر دست یک دمبل بلند کنید و کنار ران پا قرار دهید.
  2. دمبل را با دقت کافی به وسیله کتف بالا کشیده مکث کرده و به آرامی پایین بیاورید.
  3. توجه داشته باشید که آرنج نباید خم شود.

شراگ با دمبل


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *