راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو, مقالات

نحوه انجام تمرینات تردمیل برای افراد مبتدی

نحوه انجام تمرینات تردمیل برای افراد مبتدی
  • راهنمای انجام تمرینات تردمیل

    با راهنمای انجام تمرینات تردمیل برای افراد مبتدی با شما هستیم. نحوه انجام صحیح تمرینات تردمیل برای سلامتی و رسیدن به اهداف تناسب اندام مهم است. مطالعه‌‌ای که در سپتامبر سال 2012 در مجله فیزیولوژی کاربردی منتشر شد نشان داد که تمرینات هوازی درزمینهٔ کاهش وزن تأثیر بیشتری در مقایسه با تمرینات قدرتی دارند. به عنوان یک مبتدی، شما صرفاً به دنبال استفاده از تردمیل باشید، زیرا این دستگاه بهترین وسیله‌‌ای است که شما می‌‌توانید از آن برای کاهش وزن استفاده کنید.

    راهنمای تمرینات تردمیل

    برای انجام تمرینات تردمیل برای افراد مبتدی به سه فاکتور زیر توجه کنید.

    سرعت مناسب در تمرینات تردمیل

    میزان سرعت در تمرینات تردمیل

    افزایش سرعت تردمیل بدن شما را وارد حالت چربی سوزی می‌‌کند. در ابتدا با سرعت کم به مدت 5 دقیقه پیاده‌‌روی کنید. سپس اندکی سرعت را افزایش داده و به مدت 15 دقیقه تمرین را ادامه دهید. در این بازه زمانی نباید با مشکل تنفسی مواجه شده و باید بتوانید در حین تمرین مکالمه عادی داشته باشید. تمرین خود را با پنج دقیقه پیاده‌‌روی آرام به پایان برسانید.

    نحوه انجام تمرینات تردمیل

    شیب مناسب دستگاه تردمیل 

    تغییر شیب دستگاه می‌‌تواند پیاده‌‌روی در محیط کوهستانی را شبیه‌‌سازی کند. در ابتدا با شیب صفر شروع کرده و به مدت 3 دقیقه با سرعت آرام پیاده‌‌روی کنید. هر سه دقیقه یک درصد به شیب بی افزایید و درنهایت آن را به 4 درصد برسانید. شیب را به یک درصد کاهش داده و سه دقیقه پیاده‌‌روی کرده و بدن خود را خنک‌کنید.

    آموزش تمرینات تردمیل

    تمرین دوره‌‌ای با تردمیل

    تردمیل می‌‌تواند ابزار مناسبی برای تمرینات دوره‌‌ای باشد، زیرا می‌‌توانید همواره با تغییر سرعت، نوع تمرین را از دویدن به پیاده‌‌روی و بالعکس تغییر دهید. بعد از نرمش به مدت 5 دقیقه با سرعت عادی، به مدت 3 دقیقه با سرعت‌بالا پیاده‌‌روی کرده و سرعت شما باید به‌گونه‌ای باشد که بتوانید مکالمه عادی را ادامه دهید. سپس به مدت 1 دقیقه پیاده‌‌روی کنید. تمرین را با 5 دقیقه پیاده‌‌روی برای خنک شدن بدن به پایان برسانید.


    تالیف:

    تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت livestrong.com)

    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید.


    N:0709

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *