راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

کراس آور زیر سینه (Cable Crossover)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سیم‌کش

سطح: مبتدی

این حرکت با نام کراس اور سیم‌کش ایستاده (Standing Cable Crossovers) نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  • کابل‌های کراس اور را گرفته و در جلوی ران نگه دارید.
  • باید زاویه آرنج‌تان را در حدود 135 یا 120 درجه تنظیم کنید. توجه داشته باشید که این زاویه را از آغاز تا پایان حرکت ثابت حفظ کنید.
  • به آرامی دست‌ها را باز کرده و دوباره به نقطه شروع بازگردانید.


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *