سایر رشته‌های ورزشی, سایر رشته‌های ورزشی بانوان, مقالات

چرا باید بادی پامپ را امتحان کنید

  • مدت زمان لازم برای خواندن این مطلب: 3 دقیقه

    بادی پامپ میلز یکی از تمرینات محبوب برای طرفداران تناسب‌اندام است. ازآنجایی‌که بادی پامپ ترکیبی از موسیقی انرژی‌بخش و تمرینات قدرتی کل بدن می‌باشد، همه افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. این تمرینات برای افرادی که قصد دارند تمرینات وزنی انجام دهند، بسیار عالی بوده و ورزشکاران حرفه‌ای که به دنبال یک جلسه تمرین شدید هستند نیز می‌توانند از این تمرینات استفاده کنند، زیرا افزایش وزنه‌ها در این تمرینات بسیار ساده هست.

    ویکتوریا بلینو با بیش از 17 سال سابقه درزمینهٔ تناسب‌اندام، یکی از برترین افراد درزمینهٔ بادی پامپ می‌باشد. در این مقاله وی شما را با تمام جزئیات تمرینات بادی پامپ آشنا می‌کند.

    اگر تاکنون در این کلاس‌ها شرکت نکرده‌اید، اکنون زمان آن فرارسیده است که میله هالتر را به دست گرفته و تمرینات بادی پامپ را تجربه کنید.

    آیا می‌توانید اندکی در مورد تجربه خود از برنامه بادی پامپ میلز صحبت کنید؟

    من بادی پامپ را 17 سال پیش در بریسبین آغاز کردم. کارن راسل مربی من بود و پادی پامپ دومین برنامه میلز بود. من هر هفته حداقل سه جلسه کلاس بادی پامپ برگزار می‌کنم و در مدت 17 سال این تعداد بدون احتساب کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی به بیش از 2652 جلسه می‌رسد.

    به چه مدت مربی بادی پامپ و مربی ارشد بوده‌اید؟

    من به مدت 6 سال با Les Mills همکاری کرده‌ام و از این کار لذت می‌برم. میلز به مربیان کمک می‌کند تا در حرفه خود به برتری دست یابند.

    بادی پامپ چیست؟

    بادی پامپ یک تمرین با هالتر برای افرادی است که قصد دارند وزن خود را کاهش داده و یا به‌تناسب‌اندام دست یابند. با استفاده از وزنه‌های سبک تا متوسط و تکرار بسیار زیاد، افراد می‌توانند از یک برنامه تمرین برای کل بدن خود بهره‌مند شوند. مربی شما را با روش انجام حرکات آشنا کرده و موسیقی نیز منجر به افزایش انگیزه شما برای انجام تمرینات می‌شود. در این صورت شما می‌توانید باانگیزه بیشتری باشگاه را ترک کرده و برای جلسه بعدی تمرین لحظه‌شماری کنید.

    کدام‌یک از ویژگی‌های بادی پامپ را دوست دارید؟

    من از حس قدرت بعد از ترک کلاس‌ها و هم‌چنین حس سوزش ماهیچه‌ها بعد از انجام تمرینات لذت می‌برم. تماشای ورزشکارانی که با نهایت قدرت خود در حال تلاش هستند، بسیار لذت‌بخش است و هم‌چنین مشاهده موفقیت آن‌ها منجر به افزایش انگیزه می‌شود

    بادی پامپ چه مزایایی دارد؟

    من تمام ماهیچه‌هایی که به دست آورده‌ام را مدیون بادی پامپ هستم، زیرا فرصت بسیار کمی برای وزنه‌برداری دارم. دوره بادی پامپ صرفاً به انجام تمرینات کل بدن با استفاده از هالتر تمرکز دارد که منجر به سوزانده شدن کالری و فرم دهی به بدن می‌گردد. این دوره قدرت شما را افزایش داده و سلامت استخوان‌های شما را بهبود می‌بخشد. بادی پامپ بر اساس “اثر تکرار” ایجادشده است که فرمولی تائید شده بوده و ماهیچه‌ها را با استفاده از وزنه‌های سبک و تعداد تکرار بالا خسته می‌کند. این روش راز ایجاد عضلات ورزشکاری است.

    آیا فردی که تاکنون وزنه‌برداری نکرده است می‌تواند در این کلاس‌ها شرکت کند؟

    بله. این دسته از افراد صرفاً باید با وزنه‌های سبک آغاز کرده و به‌تدریج آن‌ها را افزایش دهند. ما هم‌چنین از روشی به نام Smart Start نیز استفاده می‌کنیم که طی آن فرد در ابتدا فقط چهار دور تمرین کرده و سپس هر هفته یک دور به تمرینات خود می‌افزاید.

    در هر جلسه چه میزان کالری سوزانده می‌شود؟

    540 کالری

    تعداد جلسات بادی پامپ چند روز در هفته است؟

    دو الی سه جلسه در هفته بسیار عالی می‌باشد.

    چگونه می‌توانم وزن صحیح را برای هر دور انتخاب کنم؟

    مربی می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند. آن‌ها با حرکات آشنا بوده و می‌توانند وزن مناسب برای شما را تعیین کنند.

    آیا موضوعی دیگری وجود دارد که افراد بی‌تجربه باید از آن‌ها مطلع شوند؟

    بادی پامپ یک دوره قدرتمند، جذاب و پرثمر است و نیازی به هیچ‌گونه هماهنگی وجود ندارد. این دوره شما را قادر می‌سازد تا تمریناتی را برای کل بدن خود انجام داده و به‌جای افزایش حجم عضلات، بدن خود را به‌تناسب رسانده و قدرت خود را افزایش دهید. افراد با سطح تناسب‌اندام و تجربه متفاوت می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.


    تالیف:

    تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایتgoodlifehealthclubs.com.au)

    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *