راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

تی بار هالتر با دسته (T-Bar Row with Handle)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: میانی پشت (زیر بغل)

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

این حرکت با نام Two-Arm Long Bar Row with Handle نیز شناخته می‌شود.

تشریح حرکت:

  1. یک سر هالتر را در گوشه‌ای ثابت کرده و وزنه مناسب را به انتهای دیگر آن اضافه نمایید.
  2. بالای هالتر ایستاده و دسته دوبل را در نزدیکی انتهای آن وصل کنید.
  3. پاها را بافاصله زیاد از هم بازکرده، باسن را عقب و سینه را بالا نگه‌دارید. دست‌ها باید صاف و کشیده شده باشند. این وضعیت شروع حرکت است.
  4. با فشار کتف‌ها به یکدیگر و خم کردن آرنج، وزنه را تا قسمت بالایی شکم بالا بیاورید. از تکان دادن ناگهانی وزنه و یا حرکت دادن سینه خودداری نمایید.
  5. پس از یک مکث کوتاه، به وضعیت شروع برگردید.

حرکت جایگزین

عضله هدف: میانی پشت (زیر بغل)

ابزار: سیم‌کش


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *