آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

حرکت دویدن آهسته روی تردمیل – Jogging on Treadmill

حرکت دویدن آهسته روی تردمیل Jogging on Treadmill

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت دویدن آهسته روی تردمیل – Jogging on Treadmill حرکتی از نوع تمرینات هوازی یا کاردیو با استفاده از دستگاه می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: تمرینات هوازی (کاردیو)

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت دویدن آهسته روی تردمیل

  1. برای شروع، روی تردمیل قدم گذاشته و گزینه دلخواه خود را از فهرست دستگاه انتخاب نمایید. اکثر تردمیل‌ها دارای تنظیمات دستی هستند اما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌فرض نیز برای دویدن استفاده کنید. به‌طور معمول، می‌توانید با واردکردن سن و وزن خود مقدار کالری سوزانده شده هنگام تمرین را محاسبه نمایید. برای تغییر شدت تمرین می‌توانید ارتفاع دستگاه را نیز تغییر دهید.
  2. حرکت Jogging on Treadmill فواید زیادی برای سیستم قلبی عروقی داشته و معمولاً تأثیرات مخرب کمتری نسبت به دویدن در فضای باز دارد. یک فرد 68 کیلویی پس از 30 دقیقه دویدن بر روی تردمیل تقریباً 250 کالری خواهد سوزاند. این مقدار برای دویدن در فضای باز 450 کالری است. هنگام دویدن فرم مناسب بدن را حفظ نموده و تنها در صورت نیاز، برای مثال به هنگام از دست دادن تعادل یا برای چک کردن ضربان قلب، دسته‌ها را نگه‌دارید.

حرکت دویدن آهسته روی تردمیل Jogging on Treadmill حرکت دویدن آهسته روی تردمیل Jogging on Treadmill


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1541

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code