آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

حرکت راه رفتن روی تردمیل – Walking on Treadmill

حرکت راه رفتن روی تردمیل Walking on Treadmill

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت راه رفتن روی تردمیل – Walking on Treadmill حرکتی از نوع کاردیو (تمرینات هوازی) با استفاده از دستگاه می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: کاردیو (تمرینات هوازی)

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت راه رفتن روی تردمیل

  1. برای شروع، روی تردمیل قدم گذاشته و گزینه دلخواه خود را از فهرست دستگاه انتخاب کنید. اکثر تردمیل‌ها دارای تنظیمات دستی هستند اما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌فرض نیز برای راه رفتن استفاده کنید. به‌طور معمول، می‌توانید با واردکردن سن و وزن خود مقدار کالری سوزانده شده حین تمرین را محاسبه کنید. برای تغییر شدت تمرین می‌توانید ارتفاع دستگاه را نیز تغییر دهید.
  2. راه رفتن روی تردمیل فواید زیادی برای سیستم قلبی عروقی داشته و معمولاً تأثیرات مخرب کمتری نسبت به پیاده‌روی در فضای باز دارد. هنگام پیاده‌روی باید سرعت متوسط به بالا داشته باشید. پیاده‌روی در مقایسه با سایر فعالیت‌های ورزشی شدیدتر، کالری کمتری می‌سوزاند اما با این وجود تمرین بسیار سودمندی است.

یک فرد 68 کیلویی پس از 30 دقیقه انجام حرکت Walking on Treadmill با سرعت چهار مایل در ساعت (حدود 6.5 کیلومتر)، تقریباً 175 کالری خواهد سوزاند. این مقدار برای دویدن با دو برابر سرعت، 450 کالری است. هنگام دویدن فرم مناسب بدن را حفظ نموده و تنها در صورت نیاز دسته‌ها را نگه‌دارید (برای مثال هنگام از دست دادن تعادل یا برای چک کردن ضربان قلب).

حرکت راه رفتن روی تردمیل Walking on Treadmill حرکت راه رفتن روی تردمیل Walking on Treadmill


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1549

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code