راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

پرش بلند به اطراف (Side Standing Long Jump)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. پاها را به‌اندازه عرض لگن بازکرده و در حالت آماده‌‏باش بایستید. سر و سینه را بالا نگه‌داشته و زانوها و مفصل ران را اندکی خم‌کنید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. متمایل به سمت راست شده و در ران‏‌ها، زانوها و مچ پاها کشش ایجاد نموده تا بتوانید بپرید. برای کنترل حرکت و توقف از بازوها کمک بگیرید. تا مسافتی که می‌‏توانید به سمت راست پرش کنید.
  3. بدون چرخش فرود آمده درحالی‌که پاها به‌اندازه عرض لگن باز هستند. فشار را از طریق اندام تحتانی جذب نمایید.

  


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *