راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات شکم و پهلو

کشش نشسته از بالای سر (Seated Overhead Stretch)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: شکم

ابزار: بدون ابزار

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. روی تشک تمرین صاف بنشینید.
  2. کف پاها را به هم بچسبانید درحالی‌که فاصله آن‌ها از لگن 15 تا 20 سانتی‌متر باشد.
  3. کف یک‌دست را روی زمین و نزدیک خود بگذارید و دست دیگر را پشت سر قرار دهید.
  4. آرنج را رو به سقف بالابرده و در همین حین نیم‌تنه را در سمت مخالف شیب‌دار نمایید. 10 تا 20 ثانیه مکث کرده، سپس تمرین را برای سمت دیگر انجام دهید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code