راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

جهش به اطراف باحالت دفاعی (Defensive Slide)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

 دستورالعمل

  1. زانوها را خم کرده و سینه را بالا نگه‌دارید و در حالت آماده‏‌باش قرار بگیرید. دست‌ها جلوی سینه باشند.
  2. از پهلو جست‌وخیز کرده و با پای راست به سمت راست گام بردارید و پای چپ را به دنبال آن بیاورید.
  3. با رسیدن پای چپ به پای راست دوباره در همان سمت جهش کنید.
  4. بعد از دو یا سه جهش تغییر مسیر داده و به سمت چپ جهش کنید.
  5. حرکت را تکرار نمایید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *