آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت اسکوات پرشی پا باز – Alien Squat

حرکت اسکوات پرشی پا باز Alien Squat
  • حرکت اسکوات پرشی پا باز – Alien Squat حرکتی از نوع پلایومتریک با وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی که جزو تمرینات با وزن بدن می‌باشد، مبتدی بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

    نوع: پلایومتریک

    عضله هدف: چهار سر ران

    ابزار: وزن بدن

    سطح: مبتدی

    نحوه انجام حرکت اسکوات پرشی پا باز

    1. پاها را با فاصله زیادی از یکدیگر باز کنید. پنجه‌ها باید رو به بیرون قرارداشته و زانو‌ها اندکی خمیده باشند. پشت خود را صاف و گردن را در وضعیت طبیعی خود نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت Alien Squat است.
    2. با فشار باسن به عقب، پایین رفته و در وضعیت اسکوات ناقص (نیمه) قرار بگیرید. سپس با فشار پاشنه‌ها به بالا پرش کرده و هم‌زمان هر دو پا را با زاویه 45 درجه به عقب پرتاب کنید.
    3. به وضعیت شروع برگشته و حرکت را به تعداد یا زمان توصیه‌شده تکرار نمایید.

    حرکت اسکوات پرشی پا باز Alien Squat حرکت اسکوات پرشی پا باز Alien Squat


    تالیف:

    تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


    N:1543

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.