آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت بالا و پایین پریدن روی جعبه – Box Jump Multiple Response

حرکت بالا و پایین پریدن روی جعبه Box Jump Multiple Response

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت بالا و پایین پریدن روی جعبه – Box Jump Multiple Response حرکتی از نوع پلایومتریک با سایر ابزار ورزشی می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت بالا و پایین پریدن روی جعبه

  1.  برای شروع حرکت روبروی جعبه‌‏ای که حدوداً به‌اندازه طول دست‌‏ها با شما فاصله دارد راحت بایستید. دست‌‏ها رو به پایین و کنار بدن و زانوها اندکی خم باشند.
  2. برای اولین پرش انفجاری از دست‏‌ها کمک بگیرید، به سمت بالا و روبه‌جلو پرش کنید و هم‌زمان روی جعبه یا سکو فرود بیایید.
  3. فوراً روی زمین و در مکان آغاز حرکت Box Jump Multiple Response پایین آمده یا بپرید؛ سپس توالی را تکرار نمایید.

حرکت بالا و پایین پریدن روی جعبه Box Jump Multiple Response حرکت بالا و پایین پریدن روی جعبه Box Jump Multiple Response


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1533

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code