آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

حرکت زیر بغل قایقی یتس مچ برعکس – Yates Row Reverse Grip

حرکت زیر بغل قایقی یتس مچ برعکس Yates Row Reverse Grip

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت زیر بغل قایقی یتس مچ برعکس – Yates Row Reverse Grip حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از هالتر می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات میانی پشت (زیر بغل) را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (پشت و زیر بغل)

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت زیر بغل قایقی یتس مچ برعکس

  1. دست‌ها را بیشتر از عرض شانه باز کرده و هالتر را در حالی ‌که کف دست‌ها رو به بیرون قرار دارد بگیرید. پاها را به‌اندازه عرض باسن از هم فاصله داده و زانوها را اندکی خم کنید. از کمر کمی رو به جلو خم‌ شده، پشت را صاف و سینه را رو به بالا نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. با خم کردن آرنج و جمع‌کردن کتف‌ها، هالتر را به سمت بالاتنه بکشید. از تکان دادن وزنه رو به عقب خودداری کنید.
  3. جهت حرکت را تغییر داده و به وضعیت شروع حرکت Yates Row Reverse Grip برگردید.

حرکت زیر بغل قایقی یتس مچ برعکس Yates Row Reverse Grip حرکت زیر بغل قایقی یتس مچ برعکس Yates Row Reverse Grip

حرکت جایگزین برای زیر بغل قایقی یتس مچ برعکس

  • زیر بغل دمبل جفت خم (Bent Over Two-Dumbbell Row)

عضله هدف: میانی پشت (پشت و زیر بغل)

ابزار: دمبل


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1548

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code