آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

حرکت زیر بغل قایقی یتس – Yates Row

حرکت زیر بغل قایقی یتس - Yates Row

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت زیر بغل قایقی یتس –  Yates Row حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از هالتر می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات میانی پشت (زیر بغل) را درگیر می‌کند.

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (پشت و زیر بغل)

ابزار: هالتر

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت زیر بغل قایقی یتس

  1. دست‌ها را بیشتر از عرض شانه باز کرده و هالتر را بگیرید. پاها را به‌اندازه عرض باسن از هم فاصله داده و زانوها را اندکی خم کنید. از کمر کمی روبه‌جلو خم‌ شده، پشت را صاف و سینه را رو به بالا نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت Yates Row است.
  2. با خم کردن آرنج و جمع‌کردن کتف‌ها، هالتر را به سمت بالاتنه بکشید. از تکان دادن وزنه رو به عقب خودداری کنید.
  3. جهت حرکت را تغییر داده و به وضعیت شروع برگردید.

زیر بغل قایقی یتس Yates Row

حرکت جایگزین برای زیر بغل قایقی یتس

عضله هدف: میانی پشت (پشت و زیر بغل)

ابزار: هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1610

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *