راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

حرکت شنا سوئدی – Push-up

حرکت شنا Push-Up
  • حرکت شنا سوئدی – Push-up حرکتی در سطح مبتدی و مناسب تقویت عضلات سینه است. انجام این حرکت با وزن بدن و بدون نیاز به وزنه می‌باشد. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

    نوع: قدرتی

    عضلات هدف: سینه

    ابزار: وزن بدن

    سطح: مبتدی

    نحوه انجام حرکت Push-up

    1. در حالت شنا قرار بگیرید. دست‌ها بر روی زمین بوده و به فاصله کمی بیش از اندازه عرض شانه از هم قرار بگیرد.
    2. سر و گردن را در یک راستا نگهدارید. از خم کردن گردن خودداری نمایید. کمر را گود نکنید.
    3. با تمرکز بر عضلات سینه به آرامی به سمت پائین بروید. یک تکرار شنا را انجام دهید.
    4. بعد از مکثی کوتاه به حالت شروع بازگردید.

    حرکت شنا Push-Up حرکت شنا Push-Up

    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)
    Loading...

    تالیف:

     تن ورز تولید شده در تولید محتوای تن‌ورز

    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

    عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


    N:1810

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *