راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات ساعد

حرکت کشاورز (Farmer’s Walk)

 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قوی‌ترین مردان

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: سایر

سطح: متوسط

این حرکت Farmer’s carry نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. از ابزارهای متعددی می‌‌توان برای انجام این حرکت استفاده نمود. این حرکت را می‌‌توانید با دمبل‌‌های سنگین و یا میله‌های کوتاه انجام دهید. حرکت را با قرارگیری در بین وزنه‌‌ها آغاز کنید.
  2. بعد از گرفتن دستگیره‌‌ها، از پاشنه پاهایتان کمک گرفته و وزنه‌‌ها را بلند کنید. پشت باید صاف و سر به سمت بالا باشد.
  3. قدم‌‌های کوتاه و سریع برداشته و دم و بازدم در طی انجام این حرکت را فراموش نکنید. برای فاصله معینی (15-30 متر) حرکت کنید. حرکت شما باید تا حد امکان سریع باشد.

حرکت جایگزین

ماهیچه هدف: ساعد

ابزار: سایر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *