راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

دویدن روی تردمیل (Running, Treadmill)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. برای شروع، روی تردمیل رفته و گزینه موردنظر خود را از فهرست انتخاب کنید. اکثر دستگاه‌های تردمیل دارای تنظیمات دستی هستند اما شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌فرض دستگاه نیز استفاده کنید. به‌طورمعمول، می‌توانید با واردکردن وزن و سن خود مقدار کالری سوزانده شده در حین تمرین را محاسبه کنید. برای افزایش شدت تمرین می‌توانید ارتفاع دستگاه را نیز تغییر دهید.
  2. تردمیل فواید زیادی برای سیستم قلبی عروقی داشته و معمولاً احتمال آسیب‌دیدگی کمتری نسبت به دویدن در محیط بیرون دارد. یک فرد 68 کیلویی پس از 30 دقیقه دویدن با سرعت 12 کیلومتر بر ساعت، 450 کالری خواهد سوزاند. وضعیت بدنی مناسبی را حین دویدن حفظ کرده و فقط در صورت لزوم دسته‌ها را بگیرید (برای مثال هنگام چک کردن ضربان قلب خود).


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code