راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

های کیک (High Kick)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. صاف بایستید. پاهایتان باید به اندازه عرض شانه از هم فاصله داشته باشند. سینه باید به سمت جلو بوده و سرشانه‌‌ها پشت قرار گیرند. قوس طبیعی بدن را حفظ نمایید. زانوهایتان قفل نشوند و دست‌‌ها در کنارتان قرار بگیرند. این حالت آغازین حرکت می‌‌باشد.
  2. پاهایتان را صاف نگه‌داشته و قوس طبیعی کمرتان را حفظ کنید. یک‌پا را دقیقاً در جلوی بدن تا حد امکان بالا ببرید و درعین‌حال نیز دست مخالف را برای لمس پا بالا ببرید. هنگام بالا بردن پا تا ارتفاع سرشانه سعی کنید فرم حرکت را حفظ نمایید.
  3. پا را پایین آورده و حرکت را با پای دیگر تکرار کنید.
  4. این حرکت را با تعداد تکرار پیشنهادی انجام دهید.

حرکت جایگزین

عضله هدف: همسترینگ

ابزار: بدون ابزار


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


مقالات مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *