راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

پرس سینه متناوب با کتل ‌‌بل بر روی زمین (Alternating Floor Press)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: کتل‌‌بل

سطح: مبتدی

این حرکت پرس سینه با کتل‌‌بل (Kettlebell Floor Press) یا پرس سینه متناوب با کتل‌‌بل (Alternating Kettlebell Floor Press) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. بر روی زمین دراز کشیده و دو کتل‌‌بل را در کنار سرشانه خود قرار دهید.
  2. در ابتدا یکی از آن‌ها را بر روی سینه قرار داده و سپس دیگری را بر روی سینه قرار داده و کتل‌‌بل‌‌ها را طوری در دست بگیرید که کف دست‌‌های شما روبه‌جلو باشد.
  3. هر دودست را بکشید تا کتل‌‌بل‌‌ها بالای سینه شما قرار گیرند. یکی از کتل‌‌بل‌‌ها را به سمت سینه پایین آورده و سپس مچ خود را به سمت کتل‌‌بل دیگر بچرخانید.
  4. کتل‌‌بل را بالابرده و سپس با سمت دیگر تکرار کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *