راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

پرش خطی عمیق (Linear Depth Jump)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر

سطح: متوسط

 دستورالعمل

  1. به دو جعبه یا نیمکت با فاصله حدوداً بیش از نیم متر از هم نیاز دارید. ابتدا روی یک جعبه، مقابل جعبه دیگر بایستید.
  2. برای شروع حرکت به‌آرامی در سطح بین دو جعبه روی زمین بپرید و اجازه دهید که زانوها و ران‏‌ها خم شوند.
  3. حرکت را معکوس کرده و با ایجاد کشش در ران‏‌ها، زانوها و مچ‏‌ها به شکل انفجاری روی جعبه دیگر بپرید.
  4. به‌آرامی فرود آمده و فشار را از طریق پاها جذب کنید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *