راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت ددلیفت رومانیایی کاهشی – Romanian Deadlift from Deficit

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: وزنه‌برداری المپیک

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

حرکت ددلیفت رومانیایی کاهشی  Romanian Deadlift from Deficit حرکتی از نوع وزنه برداری المپیک با هالتر می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند.

 دستورالعمل

  1. بایستید و هالتر را با دستان کشیده مقابل بدن نگه‌دارید. می‏‌توانید به‌منظور افزایش دامنه حرکتی روی سطح مرتفع بایستید.
  2. ابتدا اندکی زانوها را خم نموده، سپس با فلکشن ران‏‌ها باسن را عقب برانید و تنه را تا حد انعطاف‏‌پذیری خود پایین بیاورید. کمر را تمام مدت صاف نگه‌داشته و هالتر را در تماس با پاها نگه‌دارید. درصورتی‌که حرکت ددلیفت رومانیایی کاهشی را صحیح انجام داده باشید، فشار زیادی را در عضلات همسترینگ احساس خواهید کرد.
  3. حرکت Romanian Deadlift from Deficit را معکوس کرده تا به وضعیت آغازین بازگردید.

حرکت جایگزین

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: هالتر

N:1515


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *