راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت ددلیفت کتل ‌بل با یک ‌پا – Kettlebell One Legged Deadlift

حرکت ددلیفت کتل ‌بل با یک ‌پا Kettlebell One Legged Deadlift

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: کتل‌بل

سطح: متوسط

حرکت ددلیفت کتل ‌بل با یک ‌پا Kettlebell One Legged Deadlift  حرکتی از نوع قدرتی با کتل بل می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند.

 دستورالعمل

  1. برای شروع حرکت ددلیفت کتل ‌بل با یک ‌پا با یکدست کتل‌بل را از دسته بگیرید. روی یک‌پا بایستید؛ پای سمت کتل‌بل روی زمین باشد.
  2. زانو را اندکی خمیده نگه‌دارید. ددلیفت را با خم کردن مفصل ران پای غالب انجام دهید و پای آزاد را برای حفظ تعادل به عقب ببرید.
  3. کتل‌بل را تا حدی پایین بیاورید که موازی با سطح زمین باشید، سپس به حالت آغازین حرکت Kettlebell One Legged Deadlift بازگردید.

Kettlebell One Legged Deadlift ددلیفت کتل ‌بل با یک ‌پا

N:1525


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


مقالات مرتبط