آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل

حرکت زیر بغل قایقی جفت کتل‌بل – Two Arm Kettlebell Row

حرکت زیر بغل قایقی جفت کتل‌بل

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت زیر بغل قایقی جفت کتل‌بل – Two Arm Kettlebell Row حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از کتل‌بل می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات میانی پشت (زیر بغل) را درگیر می‌کند.

نوع: قدرتی

عضله هدف: ميانی پشت (زیر بغل)

ابزار: کتل‌بل

سطح: متوسط

نحوه انجام حرکت زیر بغل قایقی جفت کتل‌بل

  1. یک جفت کتل‌بل را در مقابل پاهای خود قرار دهید. زانوها را اندکی خم کرده و باسن را تا جای ممکن به بیرون فشار دهید تا در وضعیت شروع قرار بگیرید.
  2. جفت کتل‌بل را گرفته و با خم نمودن آرنج‌ و جمع‌کردن کتف‌ها، وزنه‌ها را به سمت شکم بکشید. پشت خود را صاف نگه‌دارید.
  3. وزنه‌ها را پایین برده و حرکت Two Arm Kettlebell Row را تکرار کنید.

زیر بغل قایقی جفت کتل‌بل حرکت Two Arm Kettlebell Row


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1608

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *