راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

حرکت شنا شیب منفی – Decline Push up

حرکت شنا شیب منفی Decline Push up

حرکت شنا شیب منفی – Decline Push up حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات سینه را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: قدرتی

عضلات هدف: سینه

ابزار: وزن بدن

سطح: متوسط

نحوه انجام حرکت شنا شیب منفی

  1. ابتدا نوک پنجه پای خود را بر روی نیمکت یا یک میز قرار دهید. دست‌ها به اندازه عرض شانه باز و بر روی زمین قرار گیرند. بدن را در حالت شنا سوئدی قرار دهید.
  2. با تمرکز بر عضلات سینه به سمت پائین رفته و حرکت شنا را انجام دهید.
  3. بعد از مکثی کوتاه به حالت شروع حرکت Decline Push-Up بازگردید.

حرکت شنا شیب منفی Decline Push up حرکت شنا شیب منفی Decline Push up

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)
Loading...

تالیف:

 تن ورز تولید شده در تولید محتوای تن‌ورز

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1803

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *