آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

حرکت ضربه به باسن – Butt Kicks

حرکت ضربه به باسن Butt Kicks

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت ضربه به باسن – Butt Kicks حرکتی از نوع کاردیو (تمرینات هوازی) با وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: کاردیو (تمرینات هوازی)

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت ضربه به باسن

  1. بایستید، پاها را به‌اندازه عرض شانه باز کرده و دست‌ها را در اطراف بدن خم کنید.
  2. زانو راست را خم کرده و با پاشنه پا راست، به باسن ضربه بزنید. سپس پا راست را به زمین برگردانید.
  3. هم‌زمان با پایین آوردن پا، زانو چپ خود را خم کرده و با پا چپ به باسن ضربه بزنید.
  4. حرکت Butt Kicks را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.

حرکت ضربه به باسن Butt Kicks حرکت ضربه به باسن Butt Kicks


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1551

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code