آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت لانج معکوس با وزن بدن – Bodyweight Reverse Lunge

حرکت لانج معکوس با وزن بدن Bodyweight Reverse Lunge

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت لانج معکوس با وزن بدن – Bodyweight Reverse Lunge حرکتی از نوع قدرتی با وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: قدرتی

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

این حرکت با عنوان لانگ معکوس با وزن بدن یا لانگز معکوس با وزن بدن نیز شناخته می‌شود.

نحوه انجام حرکت لانج معکوس با وزن بدن

  1. برای شروع در وضعیت ایستاده قرار بگیرید. دست‌ها را در اطراف بدن یا روی باسن قرار دهید. مستقیماً به جلو نگاه کنید. پاها را به‌اندازه عرض شانه بازکرده و سینه را بالا نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. یک‌قدم رو به عقب برداشته و با خم کردن زانوها و باسن بدن خود را پایین ببرید. تا جایی که زانو تقریباً با زمین تماس پیدا کند پایین بروید. تنها نوک پای عقبی باید روی زمین قرار داشته باشد. حرکت را به‌آرامی و کنترل‌شده و با حفظ فرم صحیح اجرا کنید. زانو باید در یک راستا با پا قرار داشته باشد.
  3. پس از یک مکث کوتاه، با فشار پاشنه پا جلویی و کشش زانو و باسن به وضعیت شروع حرکت Bodyweight Reverse Lunge برگردید.
  4. می‌توانید تمام تکرارهای یک سمت را انجام داده و سپس پاها را جا‌به‌جا نمایید و یا حرکت را به شکل تناوبی اجرا کنید.

حرکت لانج معکوس با وزن بدن Bodyweight Reverse Lunge حرکت لانج معکوس با وزن بدن Bodyweight Reverse Lunge


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1531

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code