راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه, مقالات

حرکت پرس سینه گیوتین با هالتر – Barbell Guillotine Bench Press

حرکت پرس سینه گیوتین با هالتر Barbell Guillotine Bench Press

حرکت پرس سینه گیوتین با هالتر – Barbell Guillotine Bench Press حرکتی پیشرفته و مناسب تقویت عضلات سینه است. برای انجام این حرکت به هالتر و نیمکت نیاز دارید. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: قدرتی

عضلات هدف: سینه

ابزار: هالتر

سطح: پیشرفته

نحوه انجام حرکت Barbell Guillotine Bench Press

  1. بر روی یک نیمکت صاف دراز بکشید. هالتر را به اندازه کمی بیشتر از عرض شانه در دست بگیرید.
  2. میله هالتر را تا نزدیک گردن خود پایین بیاورید.
  3. پس از مکثی کوتاه، هالتر را به سمت بالا پرس کنید. سپس به نقطه شروع بازگردید.

حرکت پرس سینه گیوتین با هالتر Barbell Guillotine Bench Press حرکت پرس سینه گیوتین با هالتر Barbell Guillotine Bench Press

نکته:

برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی، در انجام حرکت پرس سینه گیوتین با هالتر دقت فراوان داشته باشید. همچنین از یار تمرینی کمک بگیرید. پرس سینه گیوتین به هیچ عنوان برای ورزشکاران مبتدی مناسب نیست.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)
Loading...

تالیف:

تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


N:1807

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *