راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

حرکت کراس اور با کش – Cross Over With Bands

حرکت کراس اور با کش Cross Over With Bands

حرکت کراس اور با کش – Cross Over With Bands حرکتی قدرتی با استفاده از کش تمرینی می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات سینه را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: قدرتی

عضلات هدف: سینه

ابزار: کش تمرینی

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت کراس اور با کش

  1. ابتدا یک کش تمرینی را به ستون یا یک میله در پشت سر خود وصل کنید.
  2. هر یک از دسته‌های کش را در یک دست بگیرید.
  3. دست‌ها را به حالت تقریباً صاف در یک مسیر دایره‌ای به سمت جلوی سینه حرکت دهید.
  4. پس از مکثی کوتاه و انقباض عضله سینه، به حالت شروع حرکت Cross Over With Bands بازگردید.

حرکت کراس اور با کش Cross Over With Bands حرکت کراس اور با کش Cross Over With Bands

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)
Loading...

تالیف:

تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)/ تن ورز تولید شده در تولید محتوای تن‌ورز/ تن ورز طراحی شده توسط تیم مربیان تن ورز

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


N:1806

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *