راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

عبور از مانع با یک پا (Single-Leg Hop Progression)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. یک ردیف قندیل را مقابل خود قرار دهید. وضعیت راحتی داشته باشید و روی یک پا تعادل را حفظ کنید. زانوی پای دیگر را بالا بیاورید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. به سمت جلو از روی موانع بپرید و پرش و فرود را با همان پا انجام دهید.
  3. هنگام پرش از مانعی به مانع دیگر ، پرش بدون جنبش داشته باشید.
  4. در آخر بچرخید و با پای دیگر مسیر را برگردید.

 

حرکت جایگزین

  • جهش اریب متناوب

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: بدون ابزار


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *