راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

پرس سینه با سیم‌‌کش در حالت ایستاده (Standing Cable Chest Press)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع حرکت: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: سیم‌‌کش

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. قرقره دوطرفه را در ارتفاع سینه تنظیم کرده و وزن مناسبی را انتخاب کنید. یک یا هر دو پا را در برابر سیم‌‌کش قرار داده و هر یک از دستگیره‌‌ها را در دستانتان بگیرید. جایگاه خود را تنظیم کنید تا پایداری بهتری داشته باشید.
  2. قسمت فوقانی دست باید با کتف زاویه 90 درجه تشکیل دهد. این حالت آغازین حرکت خواهد بود.
  3. سایر قسمت‌‌های بدن را صاف نگه‌داشته و از آرنج‌‌ها برای پرس دستگیره‌‌ها به سمت جلو استفاده نمایید.
  4. در بالاترین نقطه توقف کرده و به حالت آغازین بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code