راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

گام برداشتن سریع به اطراف (Lateral Speed Step)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. در حالت آماده‌‏باش قرارگرفته؛ زانوها را خم‌کنید، پاها را به‌اندازه عرض شانه باز نموده و آرنج‏‌ها خمیده و کنار بدن باشند.
  2. زانوی سمت راست را بالابرده و از پهلو به سمت راست قدم بردارید. به‌محض اینکه پای راست را زمین گذاشتید، زانوی سمت چپ را بالابرده و به سمت پای راست ببرید.
  3. وقتی پای چپ به زمین رسید مجدداً زانوی راست را بالابرده و یک گام دیگر به سمت راست بردارید.
  4. این تمرین را با سه‌گام در یک سمت و سه‌گام دیگر در سمت مخالف تکرار کنید.
  5. از نقطه‌‏ای که هستید 60 تا 90 سانتی‏‌متر به جلو بپرید. در وضعیت آغازین حرکت قرار بگیرید.
  6. حرکت را سریع و روی پنجه انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code