راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات جلو بازو

حرکت کشش عضله بازو با غلتک – Brachialis SMR

حرکت کشش عضله بازو با غلتک Brachialis SMR
  • حرکت کشش عضله بازو با غلتک – Brachialis SMR با استفاده از غلتک ورزشی انجام می‌شود. این تمرین کششی در سطح مبتدی بوده و مناسب جلو بازو است. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت اصولی بیاموزید.

    نوع: کششی

    عضلات هدف: جلو بازو

    ابزار: سایر

    سطح: مبتدی

    نحوه انجام حرکت کشش عضله بازو با غلتک – Brachialis SMR

    1. بخش خارجی عضله جلو بازو را بر روی غلتک قرار داده و آن را نقطه اتکا در نظر بگیرید.
    2. به میزان ثانیه پیشنهاد شده، این وضعیت را حفظ نمایید.

    حرکت کشش عضله بازو با غلتک Brachialis SMR حرکت کشش عضله بازو با غلتک Brachialis SMR


    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)


    N:1835

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.