راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, مقالات

حرکت پله قدرتی– Power Stairs

حرکت پله قدرتی Power Stairs
  • حرکت پله قدرتی – Power Stairs  بدون ابزار ورزشی انجام می‌شود. این تمرین از نوع قوی‌ترین مردان در سطح مبتدی بوده و مناسب عضلات همسترینگ یا پشت پا است. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت اصولی بیاموزید.

    نوع: قوی‌ترین مردان

    عضلات هدف: همسترینگ (پشت ران)

    ابزار: سایر

    سطح: مبتدی

    نحوه انجام حرکت پله قدرتی Power Stairs

    1. در مقابل یک سکو قرار بگیرید. وزنه‌ای مانند چمدان را در مقابل خود بگیرید.

    2. پاها را بیشتر از عرض شانه باز کنید. وزنه را بین پاها قرار داده و با هر دو دست وزنه را بگیرید.

    3. کمی بنشینید تا حالتی شبیه به اسکات داشته باشید. با هر دو دست وزنه را از زمین بلند کرده و بر روی سکو قرار دهید.

    حرکت پله قدرتی Power Stairs حرکت پله قدرتی Power Stairs حرکت پله قدرتی Power Stairs


    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)


    N:1849


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    همچنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.