راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سرشانه, مقالات

حرکت پیشخدمت–Waiter’s Carry

حرکت پیشخدمت Waiter's Carry
  • حرکت پیشخدمت – Waiter’s Carry بدون ابزار ورزشی انجام می‌شود. این تمرین از نوع قدرتی در سطح متوسط بوده و مناسب عضلات سرشانه است. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت اصولی بیاموزید.

    نوع: قدرتی

    عضلات هدف: سرشانه

    ابزار: سایر

    سطح: متوسط

    نحوه انجام حرکت پیشخدمت Waiter’s Carry

    1. یک دمبل یا صفحه را در یک دست بگیرید. دست را کاملاً به سمت بالا برده تا صاف شود.

    2. به نقطه مقابل نگاه کنید. زانوها را صاف نگهدارید. این نقطه شروع حرکت می‌باشد.

    3. تمرکز داشته و نگاه به روبه‌رو را حفظ نمایید. در حالتی که دست کاملاً صاف در بالای سر است به سمت جلو حرکت کنید.

    4. به مقدار زمان پیشنهادشده در برنامه خود، حرکت را ادامه دهید.

    حرکت پیشخدمت Waiter's Carry حرکت پیشخدمت Waiter's Carry


    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)


    N:1851


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    همچنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.