راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات سرشانه

بلند کردن یک‌ ضرب هالتر تعادلی (Heaving Snatch Balance)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: وزنه‌برداری المپیک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. این تمرین شما را در یادگیری حرکت یک‌ضرب یاری می‌رساند. ابتدا هالتر سبکی را پشت شانه‌ها نگه‌دارید. فاصله پاها کمی بیش از عرض لگن و پنجه‌‏ها رو به بیرون باشند. دقیقاً موقعیت انجام حرکت اسکوات را داشته باشید.
  2. برای شروع به‌وسیله زانوها حرکت دیپ را ناقص انجام داده و به سمت بالا و عقب جهش کوتاهی کرده تا فشار وزنه را کم کنید. خود را به زیر هالتر کشیده و حین انجام اسکوات کامل، آن را بالای سر ببرید.
  3. به وضعیت ایستاده بازگردید.

 

حرکات جایگزین

  • هالتر یک‌ضرب معلق

عضله هدف: همسترینگ

ابزار: هالتر

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *