آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سرشانه

حرکت بلند کردن هالتر قدرتی – Power Jerk

حرکت بلند کردن هالتر قدرتی Power Jerk

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

حرکت بلند کردن هالتر قدرتی – Power Jerk حرکتی از نوع وزنه‌برداری المپیک با استفاده از هالتر می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی پیشرفته بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: وزنه‌برداری المپیک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر

سطح: پیشرفته

نحوه انجام حرکت بلند کردن هالتر قدرتی

  1. درحالی‌که هالتر را روی قسمت جلویی شانه‌های خود قرار داده‌اید، بایستید. پاها باید دقیقاً زیر باسن قرار داشته باشند. بدون عقب بردن باسن، زانوها را خم کنید. اندکی رو به پایین حرکت کرده و سپس با تمام قدرت جهت حرکت را عوض کنید.
  2. با فشار پاشنه‌ها حداکثر سرعت و نیروی لازم برای حرکت را فراهم نمایید. هنگام بالا آوردن هالتر و عبور آن از سطح شانه‌ها، سر خود را از مسیر حرکت هالتر خارج کنید.
  3. بلافاصله پس از جدا شدن پاها از سطح زمین، در وضعیت دریافت وزنه قرار بگیرید. هنگام دریافت وزنه، فاصله پاها از یکدیگر باید بیشتر شده و زانوها اندکی خم‌‌شده باشند.
  4. هالتر را در بالای سر و با دست‌های قفل‌شده دریافت کنید.
  5. به وضعیت شروع حرکت Power Jerk برگردید.

حرکت بلند کردن هالتر قدرتی Power Jerk حرکت بلند کردن هالتر قدرتی Power Jerkحرکت بلند کردن هالتر قدرتی Power Jerk حرکت بلند کردن هالتر قدرتی Power Jerk

حرکات جایگزین برای بلند کردن هالتر قدرتی

عضله هدف: سرشانه

ابزار: هالتر

عضله هدف: سرشانه

ابزار: هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1547

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code