راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت درجا زدن سریع رو به دیوار – Linear Acceleration Wall Drill

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع:پلایومتریک

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

حرکت درجا زدن سریع رو به دیوار linear Acceleration Wall Drill حرکتی از نوع پلایومتریک با وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند.

 دستورالعمل

  1. رو به دیوار ایستاده و با زاویه 45 درجه به آن تکیه دهید. پاها جفت و عضلات سرینی منقبض باشند.
  2. برای شروع حرکت درجا زدن سریع رو به دیوار زانوی راست را به‌سرعت بالا آورده، مکث کنید و آن را صاف روی زمین بگذارید.
  3. پاها را تعویض کرده، زانوی مخالف را بالا بیاورید سپس به‌سرعت پایین بیاورید.
  4. بار دیگر با پای راست تکرار کنید و به‌محض اینکه به زمین برخورد کرد تمرین را چکشی و سریع انجام دهید؛ حرکت linear Acceleration Wall Drill را با پای چپ و راست با نهایت سرعت ممکن و به‌صورت متناوب تکرار کنید.

linear Acceleration Wall Drill حرکت درجا زدن سریع رو به دیوار  پلایومتریک با وزن بدن حرکت درجا زدن سریع رو به دیوار

N:1522


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


مقالات مرتبط